יום שני, 11 במאי 2009

טיסות ובתי מלון באילת

העיר אילת נחשבת לאתר הנופש המוביל בארץ עבור ישראלים ותיירים כאחד. מיקומה של העיר על חופי הים האדום, אופייה הצעיר והשמש הזורחת בה לאורך כל השנה הפכו אותה למילה נרדפת לחופש וכיף.
שדה התעופה המקומי של אילת הופך את ההגעה אליה למהירה ופשוטה ובמרחק של פחות משעת טיסה אחת מתל-אביב תוכלו למצוא את עצמכם בלב התערובת המרהיבה של נופי המדבר והים המציעה אווירה משחררת וחיי לילה תוססים.
מתכננים חופשה באילת ? אילת היא העיר הדרומית ביותר בארץ וחלק מקסמה הוא בריחוקה מהמרכז.
האם כדאי להזמין טיסה לאילת או להגיע ברכב ?
בשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות. נסיעה לאילת ברכב יכולה להיות נחמדה, במיוחד עם במהלך החופשה נוסעים בתוך העיר – אך לוקחת בממוצע כחמש שעות נסיעה ממרכז הארץ. טיסות לאילת מקצרות את משך ההגעה לעיר ומאריכה את החופשה באופן משמעותי. אם אתם מתכננים לבלות בעיקר במלון ובסביבתו, מומלץ לבדוק אפשרות לרדת בטיסה לאילת. הטיסות הסדירות המופעלות על ידי חברות התעופה ארקיע וישראייר , מאפשרות לכם להשיג מחירים מצוינים על טיסות לאילת ודילים משתלמים במיוחד לבתי מלון עם טיסה למשפחות ולזוגות. לפני שמחליטים, תמיד כדאי לבדוק אם בתאריך שאתם יורדים לאילת יש מחיר מוזל על הטיסות.
טיסה לאילת היא עניין משתלם
רבים סבורים כי טיסה לאילת מייקרת את החופשה באופן משמעותי ועדיף לנהוג או לנסוע בתחבורה ציבורית על מנת לחסוך בהוצאות. האמת היא שגורמים שונים, כגון תקופת ההזמנה, חבילת הנופש והסמיכות לנופש ועוד, חוברים לכך שפעמים רבות ניתן למצוא טיסות מוזלות לאילת וגם טיסות מוזלות מאילת חזרה למרכז - טיסות מאילת לשדה דב וטיסות מאילת לנתב"ג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה