יום שלישי, 9 ביוני 2009

טיולים מאורגנים לצעירים


אחת מהדרכים הפופולאריות ביותר לטייל בעולם היא באמצעות ה"טיול המאורגן", מושג שגור בעולם התיירות הישראלי והעולמי שמשמעותו הפשוטה היא טיול למספר ימים קבוע (או שבועות), עם קבוצת אנשים, מדריך ועם האפשרות להתרווח ולא לתכנן דבר שכן חברת הטיולים היא האחראית על התכנון, האוטובוס, הכניסות לאתרים וכהנה וכהנה.
כשם שיש חברות שונות המציעות טיולים מאורגנים, כך גם יש סוגים שונים של טיולים מאורגנים בהתאם לאוכלוסייה אליה אתה משתייך. אנשים דתיים יחפשו טיולים מאורגנים כשרים, אוכלוסייה מבוגרת תחפש את "טיולי גיל הזהב" ואילו חבר'ה טרם הגיוס, צעירים לאחר הצבא, סטודנטים ובעצם כל אותם אנשים שטרם עברו את גיל ה-30, יחפשו לעצמם טיולים מאורגנים לצעירים.
ישנן תתי קבוצות גם בתוך הקטגוריה של טיולים מאורגנים לצעירים: טיולים מאורגנים לבני נוער (אשר תכופות מכנים אותם "סאמר סקול" "טיולי בר/בת מצווה" או "טיולי גיוס"), טיולים מאורגנים לחבר'ה אחרי צבא (אשר זוכים לעיתים לכינוי "טיולי שחרור"), טיולים מאורגנים לסטודנטים וטיולים מאורגנים לאנשים מתחת לגיל ה-30 (אשר יש המכנים אותם "טיולי רווקים/רווקות או "טיולי 20 פלוס"). הטיולים המאורגנים לצעירים בנפשם ובגופם לרוב מתאפיינים בהרבה פלפל, אדרנלין ואקשן ומתובלים באטרקציות כיפיות כדוגמת פארקי שעשועים, ספורט אתגרי, מסיבות, מרכזי קניות וכל דבר שהוא "בראש צעיר". היעדים עצמם עשויים להיות מגוונים למדי החל מטיולי צעירים באירופה, טיולי "סתלבט" ביעדים חמים (לעיתים אף במתכונת של הפלגות) וכלה בטיולי עומק לצעירים ביעדים אתגריים יותר.
בנוסף ניתן לראות צעירים שנשארים לעבוד, עבודה בחו"ל בעקבות הטיול היעד.
בין החברות המשווקות את הטיולים המאורגנים לצעירים, על סוגיהם השונים, נמנות: איסתא, נתור, גוליבר, רימון, נטרוול, דיזנהויז, עולם אחר, נופש ישיר ועוד רבות וטובות. למעשה, קטגורית הטיולים המאורגנים לצעירים היא אחת מהקטגוריות השכיחות והרווחיות ביותר בענף התיירות והסוכנויות משתדלות לתת מענה רחב ככל האפשר לצורך זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה