יום שלישי, 9 ביוני 2009

טיולים מאורגנים לסין

שלא כמו באירופה, בארה"ב או בארצות מערביות האחרות, טיול בסין לנוסע העצמאי הוא חוויה מסובכת ומורכבת. קשיי שפה, פערי תרבות והצורך להתמודד שוב ושוב עם גורמי תיירות וביורוקרטיה, עלולים להפוך טיול מהנה לחוויה קשה ולא נעימה.
מסיבה זו בוחרים מטיילים רבים הנוסעים לסין באפשרות של טיול מאורגן בסין.
כמה עקרונות בסיסיים במלאכת התכנון והבנייה של טיולים מאורגנים בסין:
מסלולי הטיולים המאורגנים מבוססים על היכרות מעמיקה עם השטח, ויכולת המדריך שלנו לשלב מסלולים ייחודיים ותנאי לינה משופרים.
גודל הקבוצות בטיולים המאורגנים עומד על כ-20-30 מטיילים לכל היותר. זאת כדי להקל על ניידות הקבוצה, ולאפשר לכל אחד מחברי הקבוצה לקבל עד כמה שיותר טיפול אישי במסגרת הקבוצה.
טיול מאורגן בסין מביא אנשים שאינם מכירים זה את זה לבלות יחד מבוקר עד ערב במסגרת לחוצה.
פגע רע בסין אלו הן חנויות ממשלתיות ומפעלים מטעם שנועדו לגרום למטייל להוציא את כספו. זאת כדי למצות עד תום את הזמן המוגבל העומד לרשות המטייל לטיול, לכן יש להזהר ולנקוט בזהירות יתרה.
את הטיול המאורגן בסין מובילים מדריכים מנוסים, שטיילו שנים רבות בסין, הבקיאים בהיסטוריה, בתרבות ובאורחות החיים של סין. עם מדריכים אלו ניתן להגיע למקומות מיוחדים שאינם מופיעים במסלולי התיירות המקובלים, לגלות פינות נסתרות ולחוות את חווית הטיול האותנטית בסין. סין אינה ארץ קלה למטייל. קשיי השפה ופערי התרבות מקשים לעיתים על הבנת ארץ זו, ומונעים מהתייר לפתוח פתח לתרבות זו, להבין ולהפנים אותה. מדריך טוב בסין הוא נכס שאין לו שיעור.
המדריכים טיולים מאורגנים מעין זה, טיילו בסין לאורך ולרוחב, ומתמצאים בתרבות הסינית ברמה אקדמית.
יתרה מכך, הם בדרך כלל ספוגים באהבת סין אותנטית ועמוקה, שההעברה שלה אליכם המטיילים היא אחת החוויות המשמעותיות עליהן מדווחים הנוסעים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה